Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-11, 23:48   #1
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Reklamasjon på jakke/hvordan få tak i distriktssjef

Ja det har seg slik at svigerinnen min kjøpte en dunjakke på Only for et par mnd siden, men hun har ikke spart på kvitteringen (noe som ikke var nødvendig....for de kunne finne kjøpet på datakassen hvis man hadde dato for kjøpet)
Jenta i butikken måtte ringe sjefen sin (distriktssjefen som jeg forstod), siden de ikke hadde hatt noen reklamasjoner på denne jakken tidligere, hun kom tilbake og sa at det var nok en dunpose som hadde sprengt og dermed ikke reklamasjonsgrunnlg (det tyter dun ut av omtrent alle sømmene, så den dunposen må være stor)
Jeg ba da om tlf eller mail adr til "ledelsen" med det hadde hun ikke lov til å gi ut
Hadde dere bare dritt i det?
Stemmer det at det ikke er reklamasjonsgrunnlag?
Hvem er det som eier/driver Only kjeden?

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat