Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-11, 23:54   #17
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julaftenproblem

Hadde jeg vært din søster, hadde jeg enkelt og greit valgt å feire jul hjemme alene med mann og barn. Svigers har endret planer og da blir det sånn.
Så hadde jeg glatt droppet den svigersjulen neste år (som høres ut som et mareritt) for da hadde jeg allerede hatt planer om å feire med mine foreldre, tradisjonen tro.

Hvorfor i all verden går de med på å feire slik jul neste år, og dermed endre alle planer, når de har en tradisjon med å feire jul annethvert år hos deres foreldre, og de i utgangspunktet ikke ønsker å feire så mange neste år ?

Det burde jo ikke være sånn at alle andre må endre sine planer/tradisjoner fordi hennes sviger plutselig i år finner ut at de vil feire alene ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat