Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-11, 10:09   #39
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julaftenproblem

Jeg er enig med de som sier at det virker litt rart å trekke seg fra avtalen om å feire hos dine foreldre fordi at det kommer flere.

Samtidig så forstår jeg frykten for at det kan bli litt mye og foreslår derfor vår løsning. Begrense hvor mange gaver som blir åpnet på julaften. Vi åpner bare gaver fra de som er tilstede på julaften og sparer resten til morgenen første dag. Da får vi den tradisjonelle "pakker under treet" seansen og får takket de vi faktisk er sammen med, men vi slipper å sitte i mange timer med gavene. Den eneste som saboterer er min mor som insisterer på å åpne alle sine gaver, men det er ikke hun som får flest, så det er ikke noe stort problem.

Slik er det mulig å være mange sammen på julaften uten at gavekaoset dominerer hele kvelden.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat