Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-11, 11:28   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: julaften-problem

Tenk på dere selv og drit i andre er mitt motto i år. Nå er jeg drittlei av å ta hensyn til alle andre hele tiden, og uansett hvordan jeg ordner og fikser og prøver å ta hensyn til alle så bestemmer de seg plutselig for noe annet. Nå er det slutt og vi feirer hjemme alene. De er velkommen de som vil komme til oss. Egentlig skulle vi feiret med svigers, men de vil ikke komme, så da kommer moren og faren min tenker jeg (selv om det ikke er deres år.) Men veldig koselig det da at noen vil komme til oss i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat