Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-11, 22:56   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er DINE tradisjoner på julaften?

Mine tradisjoner er todelt, noen fra før mannen og mest etter.

Jeg velger å skrive litt om slik vi har det nå, for det er den beste varianten:

- Lillejulaften har vi ferdigpyntet tre, gløgg, kakao, julekaker og så ser vi Polarekspressen.
- Vi feirer alltid julaften hjemme, gjerne med gjester.
- Vi voksne sover litt lenge på julaften, ungene koser seg med TV og snop/blad fra julestrømpen.
- Kalendergaven denne dagen ligger under treet og er ofte et spill, en bok eller noe annet å bedrive ventetiden med.
- Frokost ca 1/2 11
- Tre nøtter til Askepott og annet NRK-TV står på hele dagen
- Grøt med mandel og sjokoladenissepremie ca kl. 14.00. Alltid familiegjester til grøten
- Pinnekjøttmiddag ca kl. 18, da er vi alle pent kledd , vi har levende lys, rolig julemusikk i bakgrunnen og pakkene har komt under treet.
Pakkeåpning etter middag. En og en pakke, alle ser. Avbrudt av røykepauser for de som røyker, vi spiser snop, drikker brus/øl/vin, spiser julekaker, digg og chips
- Pakkeåpningstiden varierer alt etter hvor mange vi er, men varer gjerne et par timer
- Etter åpning er det kos og prat for de voksne og lek og prøving av gaver for ungene
- Alle får være oppe så lenge de vil, men ungene mine er heldigvis flink til å legge seg når de er trøtt

007 er ikke aktiv   Svar med sitat