Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-07, 17:55   #28
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sven O. er vandret heden

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg hadde nok forventet at min far hadde oppført seg litt bedre enn det Sven-O dessverre har gjort, men så hadde min far hatt litt andre forutsetninger enn Sven-O også. Sven-O var ikke av de skarpeste knivene i skuffen FØR MM gitet seg med HM, så hvordan kunne de forvente at han plutselig skulle oppføre seg som om han var oppfostret med sølvskje i munnen?

Sven O. var muligens ikke skarp, men det var fordi han drakk seg fra hus, hjem, jobb, familie, vett og forstand.

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta

Det jeg mener, er at hvorfor skulle Sven-O plutselig forandre seg til noe han absolutt ikke var? Ja, han har sagt mye dumt, men han er også blitt feilsitert, forfulgt og gjort narr av i sin tid som kronprinsessens far. Han har nok heller ikke gjort de mest fornuftige ting, akkurat som mange andre vanlige menn, men han har dessverre hatt kamera, journalister og andre idioter på nakken konstant.

Som du selv sa over her, var han ikke skarpeste kniven i skuffen, men han kunne vel ta litt hensyn til den posisjon han ble satt i ved at datteren hans giftet seg med Kronprinsen? Det ville en hver fornuftig pappa gjort, men han spilte hele tiden på lag med sladrepressen, og hvorfor? En av hans beste venner var eks-Se&Hør-journalisten (nå Se&Hør-boken-forfatteren) Melnæs. Det sier vel sitt om hvor selvvalgt hans omgang med pressen var.