Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-11, 09:24   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfiskering av mobiltelefon på skolen?

Det er nok ikke vanlig praksis at de inndrar telefonen i flere dager. Det er sikkert ikke lov, og det er sikkert en hel haug av foreldre som vil reagere på det.

Jeg stemmer for et strengere skolesystem, mer "nazi" reglement, og et samarbeid der foreldre og lærere spiller på lag. Dere har sett den reklamen for norwegia der den ene eleven sier "Da må jeg ringe pappa, som må ringe advokaten vår som må ringe deg ..."? Jeg syns jeg ser slike tendenser både til en del voksne og barn. (Reklamen er litt satt på spissen, selvsagt) Familier som blir mer som et eget lite lag, istedet for en del av storlaget som bør være rundt barn.

Jeg ser at noen barn MÅ ha mobil og slikt, så jeg tenker ikke på unntakene nå. Men sånn i det store og hele så skulle det vært strengere regler og strengere straffer og mindre dilling med ungene på skolen. Du har ikke lov til å ha mobilen opp i timen, gjør du det likevel så bør du aldri få ha telefon på skolen. Foreldre klarer sjelden å være så bastant og streng, så da må skolen ta det.

Og dette hadde lite med sønnen til HI å gjøre, kanskje.
Men jeg måtte bare få det ut.