Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-11, 11:48   #18
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanitetsdamer - en utdøende rase?

Jeg er fra Straumgjerde, og må bare si at Helselaget har gjort utrolig mye bra for den lille bygda. Etter å ha sett programmet i går så var det tanken på at dette ikke må forsvinne som satt igjen i meg.
Jeg tror nok at de som ønsker å være engasjert er engasjert i egne og barns fritidsaktiviteter, men jeg håper at flere, inkludert meg selv, kan se på Helselaget som en aktuell forening å engasjere seg i når barna vokser opp og ikke trenger samme oppfølging.

(Jeg har forresten vært på Helselagsmøte sammen med flere av de eldste som var med i programmet i går. Når de hadde møter hjemme hos mormor var jeg rask hjem fra drilløving for å få hjelpe til å servere småkaker og sitte i en stol på tv-stua og høre de herlige skingrestemmene synge med drøyt overdreven vibrato.)