Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-11, 13:35   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aldri mer "Jul i Skomakergata"

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Har du sett på en episode nå nylig? Det skjer ingenting i noen av episodene.

Skomakerens tette relasjon til Stine ballettdanser er også litt suspekt.

Serien mangler det lille ekstra. En limpistol hadde nok gjort susen.

Ja, jeg ser en episode hver dag jeg, så jeg har sett 7 hittil i desember.

Det skjer ikke så mye, men nettopp det gjør den velegnet for min sønn, som ikke er mer enn 3.

Skomakerens forhold til Stine er ikke suspekt, det er bare "nåtidens fanatiske øyne" som ser så sykt på det, og DET er mer suspekt, i mine øyne.

For meg HAR serien det lille ekstra, nettopp i form av nostalgi, men for den oppvoksende generasjon har den ikke det, og derfor er det veldig greit at den ikke sendes flere ganger. For Knerten blir det derimot en tradisjon, og også for Mikro etterhvert, for det er andre året han ser den. Han husker ikke så mye fra i fjor, så får vi se om han fortsatt liker den neste år. Men vi sitter nå sammen i sofaen og koser oss, mamma og storebror, og det er stas.