Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-11, 10:43   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mikrobølgeovn til innbygging

Mikrobølgeovner er ikke noe hokuspokus. Der ville jeg bare valgt den som hadde riktig dimensjon , riktig farge og som oppfyller spec-en.

Jeg har ikke grill og crisp (har hatt det før). Jeg har ikke kombo, har ikke savnet det, men hadde jeg hatt det så hadde det sikkert blitt brukt. Jeg vil ha max-styrke opp til 1000-1200 og bruker mye programmering ( ferdige programmer hvor du velger program pluss vekt, f.eks. hvis vi skal tine to boller så velger jeg program 3 for tining av brød/kaker og ca 0,2 kg).