Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-11, 18:48   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan finne en farge (Jotun)

Vi har kjøpt hus (prosjekt, så huset bygges nå), og standardfargen på veggene er en farge som heter Skygge (Ncs-farge fra Jotun).

Jeg er ikke sikker på hvordan den fargen ser ut i seg selv, men har hørt at den kan ha ganske mye gult i seg. Det vil vi ikke ha.
Går det an å se denne fargen noe sted på nett?

Og vi har fått anbefalt en annen farge fra jotun som skal hete 2002. (den også i Ncs-serien)

Men jeg skjønner altså så lite av det der, og jeg har ikke klart å finne ut hvordan noen av de fargene ser ut. Kan noen vise meg?