Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-11, 15:33   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor prisforskjell på gaver til ungene

Grunnen til at jeg ikke vil ha strykjern fra mannen er jo ikke at det er en nødvendig ting, jeg tar gjerne en hårføner eller ei ny symaskin. Det er mer det at å gi meg strykjern i gave plasserer stryking som min oppgave i heimen, og det hadde jeg likt dårlig. Jeg kjøper ikke støvsuger til han heller av samme grunn. Eller snøskuffe. Derimot kan vi godt bli enige om at vi kjøper nytt strykjern og ny støvsuger til hverandre sammen.

Overført til ungene synes jeg det må være helt greit med oppgradering av eget rom, men ikke fullt så greit med utstyr til å utføre pliktene i huset med. Jeg vil at ungene skal synes det er normalt og greit med ting de trenger til jul og bursdag selv om de hadde blitt mer hoppende glad over noe annet og mer unyttig.