Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-11, 09:49   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolejulegudstjeneste?

Nå tenkte jeg mer på hva skolene presenterer, ikke hva de enkelte hjem gjør. Det syns jeg er opp til dem selv. Nå er jeg sikkert farget av å i mange år gått på skole som ikke hadde noe alternativ til kristendomsundervisning, RLE-faget dekker jo mye bredere. Men de har ikke hatt noe om opprinnelsen til juletradisjonene på Hiawatas skole så langt i allefall.

Selvsagt har man om Åsatru på skolen, men nå snakket jeg ikke spesifkt om den, men om førkristne juletradisjoner som vi driver med ennå.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat