Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-11, 10:14   #7
konsulenten
Passiv

Standard

Sv: Lær meg om komfyrtopper med induksjon!

- booster-funksjon på alle fire soner? I forhold til på bare to?

Jeg har bare på to, men det holder for meg. Ofte har jeg bare bruk for én. Jeg bruker steke/dampovn mye og pleier ikke ha så mange gryter i sving på en gang. En annen ting er at jeg ofte lager mat som blir bedre av å putre en god stund. Da er det ikke viktig at pastavannet koker opp på 2 min, den blir uansett ferdig i tide. Så dette avhenger vel av hvor mange gryter du pleier å bruke og hvor dårlig tid du har.

- utvidbare kokesoner? Hva betyr egentlig det?

At du kan endre størrelsen på kokesonen slik at den passer kjelen. Fiskekjeler pleier å være avlange f.eks. - da kunne det vært kjekt med utvidbar kokesone. Min fiskekjele var ikke magnetisk så den ga jeg bort, klarer meg bra uten utvidbare kokesoner. Men jeg har som nevnt dampovn som jeg bruker en del, dermed mindre behov for koketopp med mange funksjoner. Har du store gryter med odde fasonger kan det sikkert være kjekt.

- varmeplate i midten?

Jeg har hold-varm-funksjon på hver av kokesonene, ikke noe i midten. Så lenge du får holdt maten varm er det vel samme hvor. Eller kanskje jeg ikke skjønte spørsmålet?

- kokesensor?

Uh, aner ikke hva det er.

Svar med sitat