Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-07, 21:41   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. toleranse mot andres religion og kultur

En av mine beste venninner er fra Bosnia. Jeg har aldri følt meg så velkommen i noen hjem som i hennes. De vet ikke hva godt de skal gjøre for meg når jeg er der, hos foreldrene hennes eller hjemme hos henne og hennes mann. Deres hus er alltid åpent for besøk, de tar vare på hverandre og holder jevnlig kontakt med alle sine 200 slektninger over halve kloden, og ALLE er alltid velkommen til å spise middag der, de setter seg feks. aldri ned og spiser mens barnas kamerater venter på rommet, slik det er hos mange nordmenn. Da får kameratene mat også.

Jeg tror vi nordmenn ofte har MYE å lære av innvandrerne.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat