Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-11, 07:35   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?

Vi har to barn. Jenta på 5 går på ballett onsdager og noen ganger på turning lørdag førmiddag. Gutten på 3 går på turning lørdag formiddag. Mannen og jeg har ingen organiserte fritidsaktiviteter (bortsett fra at jeg for tida spiller i korps to helger i året).

Før vi fikk barn, trente mannen min mye squash, men dette tok slutt etter første barnet. Jeg trener på egen hånd 4 ganger (dvs. 4 timer) i uka - som regel 5 om sommeren. Vi har rett til én treningstime i arbeidstida hver uke, og ellers går det med et par kvelder etter barnas leggetid pluss at jeg som regel får meg en joggetur i dagslys på lørdag eller søndag. Dette kommer ikke i konflikt med barnas fritidsaktiviteter. Det går greit rundt nå, men i fjor hadde Liv noe både mandag og onsdag ettermiddag - det ble stress, synes jeg. Vi forsøker begge å få skvist treningen inn som transport ved å sykle en del til jobben (25 km hver vei) om sommeren.

Mannen og jeg møttes i korps, men sluttet begge med den slags lenge før vi fikk barn. Jeg tenker at jeg kanskje begynner i orkester eller kor når barna blir større.