Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-11, 23:38   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg leste enormt med bøker da jeg var barn/ung ungdom, rart jeg ikke fikk med meg denne? Men hørespillet satte varige spor, så jeg hadde sannsynligvis en vel så god opplevelse ved å høre, sammenlignet med å lese.

Signerer hvert ord. Og nei, det der med klokken og russiske lapper har jeg aldri lest om. I tordivelen handlet det om egypt og gjernferdstemmer på kassettspiller som i tillegg spilte sjakk.

Jeg ble ulidelig skuffet over min egen unge over at hun ikke likte hørespillet. Fader så blasert den High School Musical-generasjonen er altså. Ungdommen nå til dags. :knirk:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat