Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-11, 23:45   #230
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinker - skal vi forene oss?

Jeg personlig har ikke bakt noe som helst. Mamma bakte pepperkaker med ungene og vi fikk med oss noen hjem som ungene har spist.
Så var vi hos en venninne og bakte og fikk med oss hjem, de har ikke vært like populære(sjakkruter).
Ellers så er jeg nesten ferdig med julegaver, og jeg har pyntet stua i dag, og ryddet størsteparten av kjøkkenet. Så det blir altså jul her også Nå er det nesten bare gulvvask igjen, om vi ser bort fra 3 soverom som ser bomba ut, og som jeg tviler blir gjort noe med før jul. Kan jo bare lukke dørene Ja, også har jeg en haug med klær jeg må gjøre noe med. Okei, kanskje litt mer en bare gulvvask når jeg også må rydde i gangen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat