Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-11, 12:04   #9
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Private samtaler ved kassaapparatet

Sjelden jeg opplever at de ansatte står og snakker med kjentfolk og ikke tar pause/avslutter for å betjene kunder.
Selv er jeg ofte innom kjentfolk som jobber i butikk o.l. Men trekker meg unna og rusler litt rundt når det kommer kunder.

Når det gjelder køen i matbutikken så har jeg egentlig lite til overs for de som spør om å få gå forbi.. Fordi jeg har omtrent alltid en buss jeg må rekke når jeg står der i køen og da har jeg ikke tid til å slippe forbi folk. Jeg trenger den tiden selv. *ego*
Føler meg jo direkte slem om jeg sier "Nei, dessverre. Jeg har veldig dårlig tid selv".

Jeg har opplevd å ikke få hjelp i en butikk. Vi skulle kjøpe noe stort og dyrt på bohus. 3-4 ansatte så oss, men fortsatte bare med skravlingen sin. Greit nok at man kan spørre om hjelp, men når de tydelig SER at man går og kikker på en spesiell type vare og viser tydelig at man trenger hjelp. Da burde de være så oppegående at de faktisk gjør jobben sin. Mener jeg
Vi gikk. Og jeg har ikke handlet i møbelavdelingen siden. Har handlet noen veldig få ganger sånne småvarer som lysestaker og sånne ting. Men de kan telles på en hånd de siste 8 årene.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat