Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-11, 08:05   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har aldri sett, tenkt over eller lagt merke til denne jakken før, men da jeg i dag var i et selskap der det hang en dunjakke med litt oransje striper på i gangen, så sneik jeg meg til å sjekke merket da jeg hang den opp da jeg skulle dra, og jommen. Hvis jeg ikke hadde vært på FP hadde jeg ikke visst hverken at fru xx har svindyr jakke eller at de søte pelstoppluene døtrene går med koster 1000 spenn stykket.

En venninne av meg fikk denne jakken i bursdagsgave av sin nygiftede mann (denne PJ altså) i fjor og jeg husker at jeg synes den var lekker. Tenkte ikke noe på merke. Så Jeg la også merke til jakken på mange utover høstenp for jeg kjente jeg igjen denne gule stripen foran så derfor tenkte jeg å prøve en sånn. Fant den i en litt jålebutikk men ble helt sjokkert over prislappen og rygget pent ut av butikken igjen. Jeg har aldri prøvd en sånn jakke og det er ikke lengre interessant til en sånn pris heller. Fy flate.