Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-11, 13:14   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trailer på Hobbiten endelig ute

Jeg har aldri lest verken Ringenes Herre eller Hobbiten, til tross for mange forsøk, men jeg har satt ubeskrivelig pris på LotR-trilogien som film. Nå er det ti år siden den første kom ut, og det er ett år til Hobbiten kommer. Etter å ha sett traileren er jeg helt WOW! Dette blir like stort! For et landskap, for en musikk, for et persongalleri, for en mystikk!

Jeg tror jeg rett og slett velger å anbefale Montages artikkel om traileren, for det beskriver mer eller mindre akkurat det jeg tenkte da jeg så den.

Akutt ståpels i møte med Hobbiten-trailer

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat