Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-11, 13:30   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød julekjole - Oslo/Bærum

Jeg dytter litt på denne. Det må ikke være ull, men gjerne rød. Eller gråbeige. Eller svart. Fasongen jeg er på jakt etter er noe slik som den nederste kjolen fra MM. Jeg vil ha ny kjole. Også er jeg som sagt usikker på den rødfargen fra MM. Jeg tror den er for varm for meg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat