Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-11, 11:14   #162
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det er helt vesentlig å spare denne til barna faktisk kan sette pris på den. Pøbelprinsessen må vente. Men jeg lurer på om jeg skal invitere stesønnen, som blir 17 hvert øyeblikk, til å se den. Han er en kul fyr, og i sommer så vi to sesonger av Sex and the city sammen. Han gjorde det mest for å få kred hos damene, selvsagt. Og det har han fått. Jeg tenker han blir en mega-hit hos damene hvis han hevder at LA er hans yndlingsjulefilm.
Nå må det tillegges at han bor i et skandinavisk naboland og allerede scorer masse poeng på å kunne snakke norsk og å ofte ikle seg Setesdalskofte og Mariusgenser.

15-åringen min liker den godt. Og for to år siden så jeg den sammen med eldste, som da var 19 og nyforelsket, det var meget vellykket.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat