Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-11, 13:03   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte kjøper du ny laptop og mobil?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg pleier vanligvis å ha sånne ting til de går istykker.

Til de går i stykker, og følgelig er telefonen min litt over seks år nå. Den har vært i bakken sikkert hundre ganger og har litt trøbbel med scrolletasten, men ellers funker den som ei kule. Jeg setter min ære i å beholde den så lenge som mulig, selv om jeg hvilken dag som helst kan få iPhone eller tilsvarende via jobb.

Den bærbare PC-en min er to år gammel, og har i over ett år vært noe svekket etter at jeg sølte kakao i tastaturet. Det er to taster som ikke virker, men disse finnes på høyresida også, så det er bare en vanesak. (Det er jobbens maskin, forresten.)