Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-11, 18:53   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Touchtelefoner for gamlinger som meg ...

Jeg gikk til anskaffelse av an Samsung Galaxy Ace for en ukes tid siden. Det er min første touchtelefon. Den fungerer greit, bortsett fra at jeg strever med å skrive sms-er. Jeg synes det er forferdelig knotete. Det hjelper selvsagt ikke å ha fingre som er lettere angrepet av artrose og vond nakke. Jeg tror jeg må bytte den ut.

Spøsmålet nå er om jeg bare har valgt helt feil modell og bør kjøpe en annen touch-variant, eller om jeg bør gå tilbake til en mer antikvarisk variant som "matcher" meg bedre?