Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-11, 17:27   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er et "gaveberg", hva synes du om gaver til voksne + gavesynsing generelt

Jeg har lagt ned forbud mot mange gaver fra besteforeldrene, for tidligere var det de som skapte gaveberget. Når hvert barn skal få fem gaver fra hver besteforelder, blir det 40 gaver under treet bare fra besteforeldrene til barnebarn, og da snakker vi "berg", når gave fra foreldre, tanter, onkler og søsken kommer på toppen. Det året Frøkna fikk 35 gaver, begynte hun å gråte av utmattelse før vi var ferdige, og hun husket ikke hva hun hadde fått dagen etterpå, for alt druknet i mengden. Nå sier jeg at hver av besteforeldrene kan gi hvert barnebarn én gave hver, og det får jammen holde.

For min egen del så elsker jeg både å gi og få gaver, så det å droppe voksengavene er helt utenkelig for meg. Dessuten er jeg heldig med familie og venners gavesmak og får stort sett utelukkende fine og brukbare gaver.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat