Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-11, 19:48   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tapasreglement?

Kjøttboller er enkelt, godt og mettende. Selv om det er vansklig å spise det pent med den tomatsausen som pleier å følge med.

Lefserullade med røykelaks, rødløk og rømme kan lages på forhånd og forsvinner alltid. Kanskje ikke spansk, men passer alltid som fingermat.

Selv synes jeg skinke og melon er himmelsk.

Av en eller annen grunn lager jeg alltid lasagne også til fingermat. Sikkert fordi det er sånt som kan lages klart på forhånd det også.

Jeg var i selskap hos Storm hvor hun serverte scampi stekt med sursøt chillisaus. Utrolig godt og forholdsvis enkelt.