Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-11, 07:34   #8
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dress til konfirmant

Jeg kjøpte brukt dress til storebror til konfirmansjonen hans. Ei jeg jobber med skulle selge, og dressen passet perfekt til storebror. Han ville ha mørk lilla skjorte, og sølvfarget slips til. Svigermor fikk hysterisk anfall da kun hvite skjorter gjelder. Men henne om det.

Storebror og jeg var og kjøpte dress til han før jul her, og det var ett mareritt. Storebror SKULLE ha lik dress som han hadde til konfirmasjonen. Dvs. jakke med tre knapper og uten de flapsene bak, og smale bukser. Vel, akkurat det har vist gått av moten, for slike jakke finnes ikke i noen av butikkene rundt oss. Bortsett fra den siste butikken vi var i (selvfølgelig), Dressmann. Der hadde de utgående dresser på halv pris, så vi fikk dress for 800 kr som er AKKURAT slik storebror ville ha den.