Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-11, 17:16   #2
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nyttårsskravling

Barna har vært på Badeland med mormor i 5 timer i dag (!) og yngstedamen på 7 er fornøyd med 21 turer ned fra 5 meteren. Imens har Synnemormannen og jeg hatt årets siste løpetur i fint vær på glatt føre. Etter en varm, god dusj spiste vi lunsj bare vi to på en restaurant her i byen, deilig! Nå har jeg ordnet ferdig to kaker vi skal ha med på nyttårsfest om 45 min. Hele familien er invitert på nyttårsfest til en vennefamilie lenger bort i veien, det blir sikkert koselig. Ryktene forteller om svineribbe, pinnekjøtt og multekrem til dessert. Spørs om noen orker iskaken og pavlovaen jeg har laget etterpå

Ha en super nyttårsfeiring alle sammen!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat