Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-12, 21:48   #61
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Avsporing] Er foie gras PK på FP?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Viestad reiste, så og fant ut at det ikke var så verst. http://ipad.dagbladet.no/2011/10/07/...rift/18494006/

Jeg tror vel egentlig at vanlig kyllingproduksjon kan være vel så ille. Og så finnes det sikkert produsenter som har en mer brutal tilnærming enn den Viestad har fått se.

Det er himmelsk godt, men står såpass sjelden på menyen for mitt vedkommende at jeg ikke tror jeg endrer verden nevneverdig til det bedre om jeg dropper det de få gangene det er aktuelt. Det hadde gjort adskillig større forskjell om jeg gikk over til økologisk kylling.

Jeg spiser ikke annen kylling enn økologisk heller, og kun frittgående økologiske egg. : pun intended: Jeg synes generel sett at fuglehold er for dårlig, både i Norge og resten av verden, jeg vil ikke være med å bidra til mishandlingen, og velger derfor varer som er etisk greier for de verdier som er viktige for meg. Det at noe er godt er bare ikke nok. (for meg)