Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-12, 21:58   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!

Det fineste hotellrommet jeg har bodd på var en minisuite på Royal Copenhagen i København. Hotellet er designet av Arne Jacobsen, men modernisert.

Skal jeg bo et sted over flere dager trenger jeg et stort skrivebord, og en sofa/lenestol slik at jeg ikke MÅ sitte i senga. Jeg liker ikke å kaffe klærne mine i fremmede skuffer, men trådkurver i garderobe går fint. Badet må ha stor plass rundt vasken til å stable sminkesaker og slikt. Jeg foretrekker stor dobbelseng (180) framfor senger som er skjøvet inntil hverandre.

Rent og lyst, lett å vedlikeholde, og ikke noe slitsomt man blir lei av.

Sist redigert av Tallulah : 02-01-12 kl 13:05. Årsak: Copenhagen, ikke Christiania, selvfølgelig.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat