Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-12, 18:52   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soving i barnehagen

Der jeg jobbet tidligere, var det fritt valg, men det ble foretrukket av de sov inne, pga. at det ikke var dør direkte fra avdelingen og ut til der barna sov. Føltes litt tryggere å ha dem mest mulig innen rekkevidde. Vi SÅ dem hele tiden altså, men måtte gå gjennom to garderober og rundt et hjørne for å komme til dem. Mulig det er endret på nå.
Men uansett - vi trodde det skulle bli et mareritt å få barna til å sove inne, de fleste var vant til å sove ute, og ingen av oss hadde erfaring med å la dem sove på senger på gulvet (dette var en helt ny barnehage, med både nye ansatte og barn). Men det gikk knirkefritt (nesten) fra dag 1, ingen problemer. Foreldrene sa de aldri hadde trodd det skulle gå så bra, og det trodde ikke vi heller.

Sønnen min var vandt til å sove inne i senga si da han begynte i barnehagen som 2-åring. Der kunne de kun sove ute i vogna. Jeg syntes jo det var ok selvsagt, men var skeptisk til om han ville godta det, siden han ikke likte forandringer og aldri ville sove i vogna på tur eller hjemme. Men allerede første dagen etter innkjøring sov han 2 timer i vognen, og det var aldri noen problemer.