Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-12, 18:54   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soving i barnehagen

Det som er grunnen hos oss er at de kjører litt ulikt opplegg på de små og de "store" på 2 år eller mer. De små sover ute på formiddagen og sover generelt lenger, de store er lengre ute, evt på tur og så går de i samlet flokk og legger seg på madrassene sine.

Jeg skjønner dette og det fungerer, men jeg har erfaring med at det er mindre sykdom/smitte i de barnehagene hvor ungene sover ute enn der de ligger som sild i tønne på et innerom. Det kan være tilfeldigheter selvfølgelig, men jeg foretrekker utesoving. Jeg lot likevel være å protestere, men det kan godt være jeg hadde gjort det om jeg hadde hatt et barn som var veldig avhengig av faste soverutiner.