Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-12, 08:57   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her inne med erfaring fra Agresso regnskap/lønn?

Dette sier Agressos nettsider:

Sitat:

Hvem passer Agresso Økonomisystem for?

Agresso Økonomisystem dekker grunnleggende behov for regnskap- og økonomifunksjonalitet for både store og mellomstore virksomheter uavhenging av bransje eller sektor. Agresso Økonomisystem passer for både enkeltstående selskaper og konsernstrukturer, nasjonale så vel som internasjonale, og er spesielt egnet for virksomheter i endring og vekst. Agresso Økonomisystem innehar funksjonalitet for håndtering av konsernstrukturer både mtp funksjonalitet og rapportering og tilfredsstiller de krav multinasjonale selskaper har til valutahåndtering og språk.

Jeg ville nok ha sett på ulike alternativer for regnskapsprogram som er tilgjengelig på nett og som koster lite.

Uten at jeg vet hva Agresso koster, så vil jeg gjette på at dere kan lønne ganske mange regnskapsmedarbeidere for prisen av en Agresso-installasjon.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat