Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-06, 21:43   #2
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Men hun skriver først at det frustrerer henne at folk velger kirkelige sermonier uten å være kristen. Det er da ganske vanlig at det man skriver etterpå er en forklaring på et utsagn. Det neste hun skrev var følgende:
Sitat:
"Jeg tror at om flere hadde turt å velge en annen måte å gjøre det på, hadde vi med tiden fått et mye bedre grunnlag for å skape vakre og spesielle sermonier også for oss som ikke er religiøse."

Derav min kommentar, for jeg fikk inntrykk av at det var grunnen til at det frustrerte henne.
Jeg har vært i ikke kristne sermonier og vet at de kan være vakre. Men det hadde som sagt ikke noe medminkommentar å gjøre

Her kommer det i allefall godt fram på hvilket grunnlag jeg dannet meg det intrykket.
At du ikke ikke har forstått hvorfor jeg kom med mitt utsagn har jo ikke vært et spørsmål i det hele tatt.