Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-12, 19:44   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken og hvor

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Henger meg på her, for jeg "trenger" noe. Har lyst til å begynne å bake brød, så da er altså Kenwood major tingen? Hva koster de ca?

Tjaaaa. Det finnes jo brødbakemaskiner, så hvis det kun er brød du skal lage, så hadde jeg vurdert noe slikt. Det finnes også eltemaskiner (i hvert fall har min mor en) som er ekstra gode på å elte deiger, og som har større kapasitet enn Kenwood Major.

Når det er sagt, så elter jeg ikke gjærdeig mer. Det gjør Kenwooden for meg. Den kan også hjelpe meg med å mekke aïoli. Og den er super til å vispe eggedosis, krem og så videre. Den er ikke spesielt pen å se på, men så var det heller ikke derfor jeg kjøpte den.

Man kan få en Kenwood Major til rundt 3000 kroner for 900W, men jeg vil anbefale å gå opp en tusenlapp (eller så) for å få 1200 W. Eventuelt kan du se om du får kjøpt en brukt? Finn har flere til salgs. Før jeg kjøpte den jeg har nå (samme type som denne), så hadde jeg en gammel Major som var kjøpt brukt. Jeg vil tippe den var fra 70-tallet en gang. Krute god!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat