Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-12, 23:47   #2
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Etter kva eg fekk med meg hadde dei gått ut i vegen fordi dei rekna med at bilen stoppa. Om det er sant aner eg jo ikkje, men det er kanskje ikkje det aller smarteste å gjer med tanke på at det er mørkt (og vått?) og fotgjengarar kan vera vanskelege å sjå sjølv med refleks. Eg er ikkje noko fan av Carl I. Hagen, men dette er ikkje noko sak for nyhetene meiner eg. Han har ikkje gjort så veldig smarte val ang. media i det siste, men her lukter det litt personforfølgelse synest eg. Greit at han er ein offentleg person, men han er også eit menneske. Å passe han opp utenfor sjukehuset var temmeleg unødvendig.