Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-12, 12:22   #19
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trening 2 ganger i uka for små barn

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Vi har gått fra to til en dag i uken rett og slett fordi det er så mye mas om besøk fra og til venner. Tenkte faktisk å lage en egen tråd om dette i dag, hvor vanlig eller ikke det er for 3 klassinger å ha med venner hjem fra skolen nesten daglig.

Slik jeg tenker nå ser jeg for meg trening en gang per uke og venner 2 dager. Jeg vil ha to ettermiddager uten planer til ting jeg og vesla kan gjøre sammen eller bare konsenterer oss om lekser og lage middag sammen hjemme.

**making the most of pre-teenage years with kiddo**

Min erfaring er at det er i den alderen venner blir veldig viktige. Viktigere enn mamma og alt mulig. Min datter og de fleste vennene sluttet på sfo i løpet av 3. klasse og lekte hjemme hos hverandre om ettermiddagen i stedet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat