Jeg og gubben leker med tanken om å reise til Rarotonga i Stillehavet en måned neste vinter. Tenkte å leie hus. En "once in a lifetime-opplevelse" vi har lyst til å gjøre sammen med ungene. Har sett på ulike flyalternativer (pris er jo pgså en faktor her), og slik det kan se ut nå tenker vi å fly til Australia (ta et par-tre overnattinger i Sydney) og så går det direktefly ut til Rarotonga en gang i uka. Muligens reiser vi hjem via Los Angeles og tar et par-tre dager der. Selve huset har vi tenkt å leie for en hel måned så totalt vil vi være borte bortimot halvannen måned. Men nå kommer tvilen sigende...er vi fullstendig nuts som utsetter ungene for en såpass lang reise? Det er jo så langt unna Norge som det er mulig å komme liksom, før man er på vei hjem igjen Jeg er optimist av natur og ekstremt glad i å reise så jeg er kanskje ikke den rette til å synse om slikt. Da jeg var barn sleit jeg ut en globus (en slik med lys inni). All fingringen min på land jeg drømte om å besøke gjorde at fargen ble borte Hva tror dere? Tvillingene vil da være 3.5år og storebrødrene 7 og snart 9. Noe av poenget og det vi virkelig har lyst til å oppleve er jo "sydhavslivet" og det får man ikke i Spania lizzom