Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-12, 18:45   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferie i USA med barna.

Hvor gamle er barna?
Hvor reisevante er dere?
Hvor stort er budsjettet og hvor lenge vil dere reise?
Hva vil dere gjøre? Storby, landsbygda, parker...?

Hvis jeg skulle reist til sommeren, med familien på slep, hadde jeg:
Bestilt direktefly til New York og vært der noen dager
Leid bil og kjørt ute fra New York, antagelig på måfå, noen dager
Flydd ned til Florida og kombinert strandliv/bading, parker og shopping som avslutning på ferien.

Jeg har ikke vært på vestkysten, og en gang vil og skal jeg kjøre bil fra Washington state til California!

Ellers gleder meg jeg meg til høstens tur som antagelig blir roadtrip nordøst i USA

Fly bestiller dere selv, når det er billettsalg (finn.no/reise er et ok sted å starte for å få oversikt over priser og tilgjengelige ruter).
Hotell bestiller dere på hotwire.com (hvis dere har mage til last-minute bestillinger til ekstremt gode priser), ellers hotels.com og mange tilsvarende sider.
Leiebil bestiller dere feks her: Leiebilguiden.no Ofte mye billigere å gjennom slike samlesider enn å bestille rett til selskapene.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat