Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-12, 23:16   #32
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?

Som reglel blir jeg glad av at folk uttrykker glede, men når jeg leser fb-status på fb-status med hallelujastemning og !!!!!!!!!!! og det ikke er knyttet til noe konkret, så trekker jeg bare på skuldrene av innleggene. Men dersom gledesutbruddene suppleres med noen fraser om at man skal tenke positivt, smile og spre glede til dem rundt seg, da himler jeg med øynene og kan enkelte ganger bli irritert også. :grinebiter: Og jeg er nok sånn omtrentlig i den gaten i den virkelige verden også. Av og til kan jeg oppfatte ting som krampepositivt og da gir deg meg ingenting.

Sist redigert av Fadese : 07-01-12 kl 23:43.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat