Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-12, 20:42   #25
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg svarer uten å ha lest tråden.

Ja, jeg elsker når folk utrykker genuin glede over noe, om det måtte være en stor eller liten filleting. Men det jeg ikke liker er den falskheten som jeg synes FB er et prakteksempel på, og som sosiale medier fyrer oppunder kanskje?
Jeg kjenner mange folk jeg vet sliter i livet, om det så er på jobben eller i forhold / familielivet. Men på FB må de på død og liv fremstå som superhappy og lykkelige. Jeg forstår ikke helt dette behovet for å opprettholde denne perfekte fasaden utad, som jo folk de kjenner vet er langt fra sannheten. Det må være utrolig slitsom og ikke så sunt i lengden heller.

Om du får tid, så kan du jo lese hele tråden - jeg lurer nemlig på hvordan man kan være så sikker på om et gledesuttrykk er genuint eller ikke?