Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-12, 21:21   #1
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lego-reklame og kjønn

I går skulle vi kjøpe bursdagspresang til ei niese som ikkje er spesielt jentete av seg. Det var nesten vanskeleg å finne leiker utan enten prinsesser eller spider-man eller biler-motiv på. Eg kjende eg blei litt oppgitt over at alle leikene er delte inn i kjønnskategoriar. Det kjennest ikkje riktig å kjøpe prinsesseleiker til ei jente som ikkje er oppteken av å vere prinsesserosa. Det er nesten som om leiketøyindustrien oppmuntrer til kjønnstereotypier.

Då eg kom heim såg eg denne reklamen på facebook, frå det året eg blei født.

Det slo meg (og åpenbart 14 000 andre også, ifølgje Aftenposten) at det er stor forskjell på jente- og gutterollen i dag og då vi var små.

Det ville vore interessant å høyrd kva tanker de her inne gjer dykk om kjønn og kjønnstereotypier hos relativt små barn.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat