Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-12, 22:04   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lego-reklame og kjønn

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

NÅr det gjelder lego, ønsker jeg meg litt mer lego som trigger kreativiteten og litt mindre som består av noen få deler med tema, bygges opp, lekes med, går i stykker og ikke tjener noen hensikt etterpå. Mye av legoen idag bør nesten bygges med lim fordi den ikke har så stor verdi etter at den har gått i stykker første gang.

Ja enig! Det finnes jo omtrent bare tema-lego i dag, jeg liker bedre de gode gamle kreative legobitene, og med deler av hus, blomster, trær osv.