Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-12, 22:22   #10
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beregning av størrelse

Ville ha tatt 3 år på mine i alle fall, som ikke er særlig lange av seg (men heller ikke veldig korte), om jeg skulle ha handlet inn på denne tiden i fjor. De fyller også året sent (i desember), men kjøper som regel høst/vårklærne i den størrelsen de blir etter at høstsesongen er i gang. Vet ikke om dette ble sammenlignbart for deg? Min erfaring med klær fra Stormberg er at de ikke er veldig store i nummer akkurat, og fleecejakkene jeg hadde til dem i fjor (+ turbukser, ect) var i str 2 år, og holdt godt til vårparten selv om de ble 3 senere det året. De brukte det litt i høst også, men da begynte det å bli snaut.

Ahhh, så først nå at det var snakk om heldress.. Men om han fyller 3 år i oktober skal det godt gjøres at han vokser fra den i løpet av det neste halve året med mindre han er høyere enn gj.snittstreåringen. Alternativet er jo å kjøpe i 4 år og brette opp, men jeg hadde nok valgt 3 år til mine (om det hadde vært i fjor, vel å merke - de ligger jo 1 år foran denne din).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat