Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-07, 14:51   #198
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Dy er syk, rett og slett syk. Jeg syns ytterst synd på deg. Du har vel ikke unger, vel?

Jeg synes ikke det er syke tanker jeg. Men uopplyste tanker.

Jeg tror faktisk at veldig veldig mange mennesker sitter med bilde av muslimer utfra det som står i aviser og artikler om selvmordsbombing og bøker som "Ikke uten min datter" og "Prinsessen". Det samme med Jehovas vitner. Vi leser om alt som ikke fungerer. Og dersom man ikke tenker over at det er det som ikke fungerer som kommer frem og blir skrevet om, og ikke tenker på å få med seg den andre motpolen med det som er bra, som faktisk gjør at folk ønsker å velge spesielle trosretninger, så kommer det til uttrykk slik som her hos bina.