Sv: "Fredning" av bildetråder
Opprinnelig lagt inn av bina, her.
Du og jeg vil ikke bli enige om hva "islam egentlig er". For vi har et helt ulikt utgangspunkt, og helt ulike oppfatninger. Jeg mener at det jeg skrev i forrige innlegg er hva islam egentlig er.
Ja, Nabbe vet mer om religionen enn de fleste vil jeg tro fordi hun har forholdt seg til den både utenfra og innenfra.
Du har meninger eller en oppfatning av hva religionen innebærer. Dessverre tror jeg at det finnes alt for mange med dine tolkninger og feilaktige antakelser. Og at dere er mer farlige enn de aller fleste muslimer er jeg personlig overbevist om.
Opprinnelig lagt inn av Sitron
Jeg blir fornærmet over kosemosing. Jeg går da ikke rundt og klager av den grunn.
Det er nettopp det du gjør.
Og slik jeg ser det er det uendelig mye mer fruktbart å argumentere enn å kaste skitt og stein. Glasshus eller ikke.
Hva vil du egentlig?
At Bina skal bli skikkelig lei seg, eller at hun kanskje skal ta til vett og formulere seg skikkelig. 
Jeg ønsker at både du og bina og enkelte flere kan vurdere andre halvdel av denne setningen. Personpåstander og stygge ord trodde jeg hørte barnehagen til, men finner det både her og i lokalpolitikken der jeg bor.