Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-12, 21:42   #6
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardiner og gardinoppheng

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vi har ikke gardiner i stua, men vi har gardinbrett. Men for å svare seriøst på spørsmålet, gardinbrettene var her fra da vi kjøpte boligen (som var nesten ny da vi kjøpte den) og å ta de ned ville gi stygge merker, så da er det bedre at de er der. De er nøytrale så de legges ikke merke til sånn egentlig, og i jula hengte jeg opp røde julegardiner med klype og krok.

Eg eg frekk viss eg spør om å få sjå bilete av dei? Viss eg må kompromisse, vil eg gjerne ha gardinbrett som er nøytrale.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat