Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-12, 10:11   #13
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er likestilling - igjen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har ansvar for gressklipping, snømåking og bil hjemme hos oss, og det er i arbeidsmengde latterlig lite i forhold til arbeidet med tradisjonelt innendørs husarbeid.

De som tror at det er en god deal å dele husarbeid på den ene siden og bil/gress/snø på den andre siden, kan umulig ha satt seg inn i hva som egentlig kreves for å holde en nogen lunde moderne bil i god stand.

Jeg gjør alt hos oss (med mye hjelp av barna nå som de er større), og kan skrive under på dette. "Men jeg skifter jo dekk på bilen" er en syltynn unnskyldning for å slippe husarbeid.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat