Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-12, 14:26   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!

Jeg har akkurat bygget nytt kjøkken nå i et ganske lite hus. Jeg har en trillion skuffer under midjehøyde. Det er jeg veldig, veldig fornøyd med. Og så har jeg komfyren i høyskap. Jeg er også veldig godt fornøyd med skuffer under vasken med kildesorteringsopplegg nedi. Og takhøye skap, det er noen kjøkkenleverandører som prøver å selge inn at det ser voldsomt ut med takhøye skap i små rom. Meget mulig, men det ser fint ut hos oss synes jeg og det er akk så praktisk. Hva skal man med støvsamlerplass på toppen egentlig?